Walaupun Calon Tempatan, UMNO tetap akan terkubur! - Malaysiakini
Walaupun cuba, untuk memperbetulkan kesilapannya untuk meletakkan calon tempatan di Bukit Gantang, UMNO tetap akan kalah di sana nanti, rakyat Perak akan menghukum kesalahan Kerajaan haram UMNO.

Mengapa saya beranggapan sedemikian?

Kerana, mengikut Kajian: 97 peratus rakyat Perak mahu DUN dibubarkan ,apakah Zambry mahu pulih kepercayaan rakyat dengan menidakkan kajian tersebut?

Tidak kira, Ir Nizar ataupun mana-mana calon PAS sekalipun, saya amat-amat yakin bahawa PAS akan menang dalam Pilihanraya kecil tersebut. Insyallah.

Saya kira, rakyat Perak sudah matang dalam berpolitik, mereka telah menyaksikan rampasan kuasa oleh BN di sana. Dan mereka sekarang terhimpit dengan kerja jahat Najib dan BN.

Tambahan pula, rakyat Perak terkejut dengan kenyataan MB HARAM PERAK : 3 HARI MASUK PEJABAT DAH KENA 'REPORT' SALAH GUNA KUASA .

Bagi saya, ia adalah satu isyarat, bahawa rakyat Perak khususnya di Bukit Gantang akan menghukum UMNO secukupnya dalam pilihanraya nanti.

Apapun saya berharap kepada PAS Perak mempersiap siaga jentera untuk menentang UMNO laknat.

Dengan pertolongan Allah swt, saya yakin PAS akan memenangi di kerusi Parlimen Bukit Gantang. Dan menghantar seorang lagi wakil ke Parlimen, dengan mengulangi kejayaan di Permatang Pauh dan Kuala Terengganu. InsyAllah

Ref: Malaysiakini , KampusNegara
0 Responses