Fitnah sewenang-wenang berterbangan
Perasaan saya, begitu marah, bukan disebabkan emosi yang terlampau dan membabi buta, akan tetapi kemarahan berdasarkan tuduhan fitnah kepada manusia yang beriman. Tuduhan tanpa bukti.

Saya sampai sekarang teramat marah apabila ada orang menuduh Presiden saya Pro UMNO.

Ada orang berkata, "Anda orang Haji Hadi, bolehlah cakap gitu, mempertahankan bersungguh-sungguh."

Saya jawab,"Jika tuduhan yang dilemparkan adalah fitnah, saya akan mempertahankan si tertuduh, walaupun Presiden adalah orang lain, jika Presiden PAS Tuan Guru Nik Aziz sekalipun, saya tetap akan pertahankannya, tidak kira siapa pun!"

-
1 Response
  1. Terlalu banyak tuduhan yg berlaku terhadap pimpinan yg kita kasihi. Masalahnya, tuduhan tersebut tidak dilampiri dgn asas serta bukti yg kukuh. Hanya terpengaruh dgn khabar angin shj. Apabila kita meminta bukti, maka mereka berkata ini adalah sikap yang primitif. Di mana keadilan buat pimpinan?!!