Kolenel Mat menggeliat riang
Ada orang tanya pasal kickdefella, siapa dia dan apakah salah dan betul Arif Fahmi.

Saya hanya menjawab, saya tidak mahu membicarakan hal kickdefella, sama ada betul ia melawan Arif Fahmi atau pun tidak.

Kemarahan saya di dalam hati terbungkam sejak muktamar yang lalu lagi, kemarahan disebabkan beliau mengatakan bahawa Presiden dan Timbalan Presiden saya adalah Pro UMNO disebabkan idea UG.

Hati saya, ketika itu begitu sakit dan marah, hanya terubat sedikit apabila Timbalan Presiden saya menyaman dengan angka 10 juta ke atas kedurjanaan beliau.

Saya tidak pasti, kickdefella berjuang di masa tersebut ingin menaikkan siapa dan mengapa.

Dan. Ada juga bertanyakan hal Kolenel Mat, saya hanya menjawab saya tidak tahu menahu.

Saya terfikir, hal ini, telah menjadikan PAS Kelantan menjadi porak peranda setelah Tok Guru teruja dengan pendapat orang luar, sehingga perkataan EGM tercetus.

Kita terlalu mengambil berat pendapat orang luar berbanding dengan pendapat sahabat-sahabat kita sendiri.

InsyAllah, terjadinya hal ini, hati-hati yang berjauhan akan bertaup semula demi melawan musuh dalam selimut yang masih ada di dalam PAS.

2009 tahun pembersihan manusia-manusia jahat yang ada dalam PAS.

-
0 Responses