And these wars, they can't be won

Semalam, dengar album Amr Diab, Wayah 2009. Boleh tahan juga sedapnya. Dari semalam hinggalah sebelumnya saya tidak tahu Amr Diab ini bukan mendendangkan nasyid. Hari ini baru tahu, Amr Diab bukan penyanyi nasyid.

Alahai, mengapa saya lambat tahu.

Hari ini teruja apabila membuka wikipedia, Muse akan melancarkan album terbarunya tidak lama lagi, The Resistance (2009–present). Antara band muzik yang saya minati kerana keunikan hasil seni. Saya suka suara dan petikan guitar daripada Matthew Bellamy, ia amat unik. Dan, ketukan derum Dominic Howard juga amat saya minati, tersusun dan jelas satu-satu ketukannya. Christopher Wolstenholme? Bassnya amat memukau ketika lagu Time is Running Out dan Hysteria.

Dan saya terjumpa lagu terbaru mereka, Muse - United States of Eurasia. Sila dengarkan.

"And these wars, they can't be won..." Antara lirik lagu tersebut.

Yang pasti, saya pasti akan download full album. Hehe, apa lagi, kasi sedut torrent aje.

-
2 Responses
  1. [ukhti yaya] Says:

    salam'alaik~
    eheh.. pminat muSe rupo2nyo des..
    yaya pom minat ugop denga lagu2 muse..
    skoda denga skali-skalo time nok denga.. eheh..

    ~::sukow ugop denga lagu kEane :p


  2. Tok Selampit Says:

    wsalam,

    hehe, samo la kito duo,

    Keane? buleh kiro gok tu