Jangan biarkan Ahmadinejad keseorangan
Mengikut laporan Utusan Melayu Online,

"GENEVA 21 April – Presiden Iran, Mahmoud Ahmadinejad hari ini menuduh Barat menggunakan Holocaust sebagai ‘alasan’ untuk melakukan kekerasan ke atas penduduk Palestin dan kecamannya itu telah menyebabkan semua pemimpin negara Kesatuan Eropah (EU) bertindak keluar dari dewan di mana persidangan antiperkauman anjuran Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu (PBB) diadakan, di sini."


Speaker Iran menegaskan dalam kenyataan media beliau, setelah Ahmadinejad berucap dipersidangan PBB,

"Bagaimanapun, Speaker Parlimen Iran, Ali Larijani berkata, jika Israel menyerang, Teheran akan memberi tindak balas sehingga menyebabkan musuhnya itu tidak dapat tidur lena.

Beliau membuat kenyataan itu dalam satu mesyuarat dengan beberapa pendakwa raya dari negara-negara Islam yang cuba untuk mencari kaedah untuk mengatur dan menangkap pemimpin Israel berhubung jenayah perang selepas Gaza diserang pada awal tahun ini." AP.

Saya tertanya-tanya, di manakah suara-suara Ketua Negara Islam yang lain, hanya senyap membisu, tidak menunjukkan sokongan dan bangkangan atas kenyataan Ahmadinejad. Khususnya Perdana Menteri Malaysia, selaku ahli OIC.

Saya menanam hasrat di hati saya, selagi hidup, usaha untuk meletakkan orang yang lebih berhak di kerusi empuk Perdana Menteri diteruskan. Saya amat kepingin untuk ada seorang Perdana Menteri yang mempertahankan kiblat pertama orang Islam itu daripada dijajah, dan berani untuk bersemuka dengan Israel atas kekejaman yang telah dilakukan.

Tidak perlu berada di Palestin untuk menjadi pejuang Palestin, di Malaysia ini anda patut mulakan langkah, meletakkan parti PAS untuk memerintah Malaysia bagi memperjuangkan nasib Palestin seterusnya memberi keadilan yang saksama seperti dituntut oleh Islam di Malaysia ini.

Sekian.

I don't wanna sit down behaving like a cunt,
While watching my mates doing the best they can.

0 Responses