Menang Sorak, Kampung Tidak Tergadai
Hari ini terus bekerja, walaupun badan masih lagi kepenatan,setelah pulang dari Pulau Pinang. Ada sedikit kepenatan.

Dan, mungkin lebih memenatkan apabila pasukan kesayangan masih 'belum' menang untuk piala FA menentang Selangor semalam.

Tentang bola sepak, saya hanya meminati dua pasukan bola sepak yang ada di dunia ini, Kelantan dan Liverpool.

Kelantan - Ia pasukan bola sepak negeri kelahiran, secara asasnya. Kedua, ia salah satu pasukan yang teramai penyokong, sama ada rakyat Kelantan ataupun negeri lain.

Liverpool - Saya meminatinya bukan kerana hebatnya mereka beraksi. Saya meminati mereka atas dasar lagu mereka "You'll Never Walk Alone". Mengamalkan semangat persahabatan.

Sampai sahaja ke pejabat, terus baca satu artikel daripada Sinar Harian, yang mengulas akan tulisan Ustaz Nik Abduh yang bertajuk - kerja - kerja bodoh dalam pas.

Saya bersetuju dengan pendapat tersebut. Saya bimbang, hal yang dinyatakan di dalam artikel tersebut tidak dibasmi segera. InsyAllah, gunakan muktamar ini untuk mengubatnya.

-
0 Responses