The Untold Stories : Pergi Jahanam Gerakan Mahasiswa Kampus! Jika..
Jika,
Membuat satu-satu keputusan untuk merubah sistem atau apa-apa sahaja yang melibatkan pergerakan Mahasiswa kampus dengan mencederakan pihak-pihak yang terlibat.

Jika,
Setelah hancurnya ataupun gagal dalam perubahan yang dibuat, Mahasiswa membuat keputusan dan membuat alasan bahawa Mahasiswa perlu belajar membuat silap, walaupun telah mengorbankan beberapa jiwa.

Jika,
Membuat satu-satu bantahan atas satu-satu isu rakyat, di ibaratkan seorang pondan tengah membuat show di atas pentas, terjerit-jerit dan terkinja-kinja tidak sampai 15 minit.

15 minit disebabkan polis menggunakan budi bicara, "Cik Pondan, tak elok jerit-jerit dan terkinja-kinja kat sini, kalau tak puas ati cik pondan buat lah teori banyak-banyak dan tulis di mana-mana blog tentang apa yang tak puas hati, cik pondan tak boleh menyertakan tindakan setelah berteori, ingat tu ye cik pondan..." Enchek Polis kata.

"Ye Enchek Polis, saya akan ikut cakap Enchekk... Maafkan saya Enchek... Maafkan saya Encheekkkk....." Cik Pondan. Lantas Cik Pondan dan anak-anak ikannya beredar sambil lari anak sambil menggigit sapu tangan.......

Eeeeeeoiiiuuuuuuuuu.... tak kuasai aiii....
0 Responses